جواد امیدی
مسئول اموراداری وکارگزینی
شرح وظایف
- تهیه پیش نویس کارگزینی از قبیل پیش نویس احکام انتقال، ترمیم حقوق، مرخصی، معذوریت، ترفیع، اضافه کار و نظیر آن با اطلاع مقام مافوق و با رعایت قوانین و مقررات مربوط
- رسیدگی به پیشنهادات و تقاضاهای واصله مربوط به امور استخدام، تبدیل وضع استخدامی، ترفیع، بازنشستگی و تعیین برقراری حقوق بازنشستگی و یا وظیفه
- برنامه ریزی و تمشیت و سرپرستی امور مختلف کارگزینی
- انجام سایرکارهای محوله از طرف مقام مافوق
مسلم ملک مکان - کارشناس منابع انسانی
شرح وظایف:
- اجرای خط مشی تعیین شده و اتخاذ تدابیر لازم به منظور حسن انجام هدف های موردنظر
- پیش بینی احتیاجات پرسنلی سازمان متبوع و اقدام در مورد تأمین این احتیاجات
- انجام امور مربوط به تعاون، بیمه و رفاه کارمندان- تهیه ضوابط و دستورالعمل های لازم
- انجام سایرکارهای محوله از طرف مقام مافوق
ساعت کار واحد : ازساعت 7:30 تا 14 روز های شنبه تا پنج شنبه
شماره تلفن : 44406931-071 داخلی 235