جواد امیدی

مسئول اموراداری وکارگزینی

شرح وظایف

 

-         تهیه پیش نویس کارگزینی از قبیل پیش نویس احکام انتقال، ترمیم حقوق، مرخصی، معذوریت، ترفیع، اضافه کار و نظیر آن با اطلاع مقام مافوق و با رعایت قوانین و مقررات مربوط

-         رسیدگی به پیشنهادات و تقاضاهای واصله مربوط به امور استخدام، تبدیل وضع استخدامی، ترفیع، بازنشستگی و تعیین برقراری حقوق بازنشستگی و یا وظیفه

-         برنامه ریزی و تمشیت و سرپرستی امور مختلف کارگزینی

-         انجام سایرکارهای محوله از طرف مقام مافوق

مسلم ملک مکان - کارشناس منابع انسانی

شرح وظایف:

 

-         اجرای خط مشی تعیین شده و اتخاذ تدابیر لازم به منظور حسن انجام هدف های موردنظر

-         پیش بینی احتیاجات پرسنلی سازمان متبوع و اقدام در مورد تأمین این احتیاجات

-         انجام امور مربوط به تعاون، بیمه و رفاه کارمندانتهیه ضوابط و دستورالعمل های لازم

-          انجام سایرکارهای محوله از طرف مقام مافوق

ساعت کار واحد : ازساعت 7:30 تا 14 روز های شنبه تا پنج شنبه

شماره تلفن : 44406931-071 داخلی 235